6 Haziran 2007 Çarşamba

Ribi Daba Gir Gan Gu :)


Ribi daba gir gan gu at ta taa :D süper bi şarkı .
klipteki hareketlere lütfen dikkat :)
İYİ EĞLENCELER :)


2 yorum on "Ribi Daba Gir Gan Gu :)"

Pembelinin Mutfağı on 6 Haziran 2007 03:50 dedi ki...

Sevgili Bengi merhaba, blogumu ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşükkür ediyorum, eğer blogumun sana faydası olacaksa ne mutlu bana.

Yeni evliyim demişsin Allah ömür boyu mutlu etsin inşallah.

Bu arada blogunu inceledim çok eğlenceli bir yer burası, iyiki ziyaretime gelmişsin ve ben iyiki seni keşfetmişim:)

www.blogcu.com/pembeli

Meral on 10 Haziran 2007 13:09 dedi ki...

Harika bayildim cok eglenceliiii :) :) :)

Iyi haftalar diliyroum bu arada :)

 

Bengi_Abla Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez | Tested by Blogger Templates